keskiviikko 26. elokuuta 2015

Ageilemassa Hirsilässä

Ollaan pidetty taukoa vähän kaikesta treenaamisesta, mutta tiistaina pääsimme vihdoin agikentälle ja ohjatule tunnille. Mä olin aivan innoisani, vaikka töistä tuhatta ja sataa kotiin kamat ja koirat autoon ja kentälle :) Ohjaajana toimi Marianne Kukkamäki OSKK:lta.

Mukaan pitkän harkinnan jälkeen Demin, haveilin vähän Alicea, mutta Demi haltsaa estesarjat paremmin. Iloisen yllätyksen Demi mulle järkkäskin, kun meni tosi hienosti <3 Kepitkin saatiin menemään ilman ohjureita ekalla kierroksella ja tokalla kierroksella ohjureiden kanssa pienen harjoittelun jälkeen. Typy kuunteli hyvin, tosin tuli huijatuksi putkeen muiden tavoin ;) Tauko on tehnyt kyllä tosi hyvää Demille. Palautteeksi saatiin, että meillä on hyvä yhteistyö ja ohjaan hyvin, kunhan muistan ohjata loppuun saakka. Myös oikealla ohjaaminen tarvii lisätreeniä. Mutta oli iha supertyytyväinen. Nämä oli Demin ekat ulkotreenit agissa.

Mukana myös totta kai myös Disa. Disan kanssa oltiin kaivattu niin paljon radalle, että innokkuus poltti kaikki mahdollisuudet onnistua :D Olimme siis aivan liian kiireisiä. Kun mä rupesin kiirehtimään, niin Disa rupesi oikomaan etenkin kepeissä. Kepeillä otettiin siis ohjurit käyttöön. Oli ne vaan ihmeellisiä, kun ei tiennyt menisikö yli vai ali :DD JA tää on mun se ykkösagikoira :) Noh, treeniätreeniä keppeihin, niin kyllä me vielä pärjätään :) Intoa ainakin löytyy ja malttia tarvitaan. Myös meillä on hyvä yhteistyö, mun pitää vaan pitää itteni rauhallisena, silloin Disalle ei tuu liian kiire ja keskittyy kuuntelemaan.  Mutta hyvä fiilis jäi ja taas muistaa minkä takia haluan sitä jatkaa!

"Vähän sinne päin"-ratakartta :D
'

Hei Disan ja Alicen 4-vuotis synttäreitä juhlittiin männä viikolla, ONNEA MURUT <3 <3

Viikonloppuna lähetään karavaaneileen koko perheen voimin, lauantaina näyttely ja sunnuntaina meen Ylökkin agikisoihin talkoileen, tekemistä siis riittää!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti